fredag, mars 10, 2006

Igår..
- pappa, man kan få allt man vill ha, eller hur?!

Idag hade vi idrottsdag, först spelade vi badminton, då spelade jag & fröken Svensson mot Min groda, + hans kompisar, och våran dommare [Johan] hade absolut noll koll, men vi vann alla matcherna ;D Sen när vi skulle duscha eller, efter det åt vi i omklädningsrummet, och jag hade min saft flaska på bänken och jag råååkade välta ut den, så det hamnade saft på golvet! Så, jag hoppade från mitt bänk hörn & hämtade papper. Tänk dig att du sätter armarna bakom dig upp på en bänk, och sen hoppar upp på bänken. SÅ GJORDE JAG ;D Jag vet, jag är stark^^ XD
jaha, sen iaf bowlade vi.. första "perioden" gick det SKIT, men inte andra :) Christoffer var allt duktig på det, och HANNA hon gjorde 2 strike på rad! omg.. jaja..
Sen, åkte vi hem och glodde på tv (iaf jag) Och nu, ska vi åka till rörö, gud va trist, ensam på en ö med MAMMA OCH PAPPA, kan det bli värre?! knappast.. Jaja, jag hoppas att andra får det bättre, det kan jag unna er.. XD

1 kommentar:

Anonym sa...

"jaha, sen iaf bowlade vi.. första "perioden" gick det SKIT, men inte andra :) Christoffer var allt duktig på det, och HANNA hon gjorde 2 strike på rad! omg.. jaja.."

Mohaaha, Christoffer POWER :D:D