onsdag, mars 01, 2006

what else could you want?


Idag var vi på opera, pan bli inte besviken, men opera är inet min grej.. De upprepar ju alltig 50000000 ggr! Och allt detta kärleksdrama! åh herregud, jag såg en jätte fin klänning på HM, jag vill verkligen ha den! mamma sa (faktiskt) när jag kom hem " varför köpte du den inte då?" Jag hade ju inga pengar :'( och imorgon hinner jag inet och inet på fredag, (blää...) Jag får väl vänta lite, åsså, så vill ja ha ett par kul jeans.!
Jag vet, de flesta flickorna i min klass, tycker att jag är helt sjuk, de tittar på mig som om jag är hel snurrig, förvisso, är de flesta lite "fina", men, jag är lite annorlunda, och jag gillar det! Jag tror faktiskt mina älskade vänner har förstått det och har lärt sig leva med det, bar de slipper ha på sig kläderna. är de nöjda :) :D Nu ska jag fortsätta plugga.. :@

*JAG SAKNAR DIG, GRODAN* <33

" 18 hours of life, 1000 songs, 4 GB. what else could you want? ipod mini"

Inga kommentarer: