torsdag, mars 23, 2006

prao

Yes, nu sitter jag på Liljewalls arkitekter framför en PC, ja.. ni förstår kanske hur det har gått. Efter denna veckan ska jag vara klar med att ha inrett ett hus och valt möbler, färg, kakel, osv.. det har gått bra. Jag är i pincip klar. Och, som ni antagligen också förstår borde jag inte skriva här, men jag har inget bättre för mig just nu. det enda problemet är att tangenterna hörs så jakla mycket. Asså, om man har hörsel som min mamma hör man alla slags tangenter, men dessa LÅTER! jakla Pc.. Iaf, dagen började med att min kusin var inne på msn (han bor i Australien nu..) så, jag pratade lite med honom. IGÅR, jo, visst han fortfarande inverkan på mig, herr John, men.. är jag verkligen SÅ hemsk? Han kallade mig för ngt långt som handlade om att jag ibland var en bitch. och sen säger han att jag är fjortis, annars kallar han mig poppare. Jag föredrar den sist nämnda. omen, snälla.. är jag så hemsk, så lova att säg till :/ jag vill inet vara sån.! btw, det är helt sjukt, man borde inte få göra sån musik! "vill du ha sex med mig?" är det någon som vill lyssna på det?! Nepp, inte jag. Inte ens när dte är Tommy Nilsson!

Inga kommentarer: