onsdag, mars 15, 2006

lussekattlan

Jag måste väl berätta vad jag har gjort i veckan, antar jag. Jo, vi -små- åttor är på prao nu. Så, JAG är ute i frölunda (måste gå upp 6 varje morgon :'( ) på ett daghem,asså det är fuktionshindrade som ska sy där, så jag pysslar hela tiden :D Min handledare, Camilla och Zori är jätte snälla och roliga bara så alla vet :) Men, men.. just nu så där JUST nu, får jag snart hysteriska anfall, nej jag kan inet förklara varför. Kanske beror det på min banan brist i kina, eller kanske beror det på att jag saknar min PAN!!!!!!!!! Åh, OMG fröken Svensson & Björkens pojk, åh. gud va märkligt, men gud så gulligt! -hjärta-


Jaha, jag orkar inet skriva mer, ska ringa min
Pan nu :D God natt alla morgon trötta, vakna helst inte med en lussekatt i ögat, eller fresten gör det, för då vet ni med säkerhet att det är snöbollskrig i Eteopien!

Inga kommentarer: