lördag, december 20, 2008

Falkenbergs regn

Idag skulle jag vilja säga att det är en God morgon. Att vakna bredvid min Frans och ensamma i huset testa alla tekniska färdigheter vi numera verkar besitta iom det trådlösa internetet Fransen har fixat. Idag ska vi bege oss till Halmstad tillsammans med Fidde. Min julmys-shoppar dag är nu en regndag, vilken känns sådär. Det är julafton om inte alltför många dagar och jag har jättemycket kvar att göra. Och alldeles för lite tid. 
Från husets fönster ser man havet och vågornas form. Härifrån ser man hur havet mår och idag är det grått. Jag tror att det längtar till sommaren. 
Att titta på sommarbilder är något av det bästa som finns har jag kommit på. Att titta och minnas och skratta åt allt dumt man gjorde. 
Den 22e Augusti ska jag på Coldplay och det verkar som en del är på. I vilket fall ska jag och Jonna vara uppe hela natten och hänga på nattklubbar tills första tåget går hem. Bra att vi har fyllt 18 då, yes. 
Min 18 års dag firar jag i Frankrike och jag hoppas minsann att någon kommer och säger grattis. 

Fortsatt trevlig dag <3

Inga kommentarer: