fredag, juni 13, 2014

En bildström

När inte kameran får plats i väskan eller när den helt enkelt inte får följa med, ja då är telefonen väldigt bra att ha. Här är vad som har fångats på bild på sistone. 
    1. Erik på Kentfest. 
    2. Nina Persson med min vän Ellen på synth & hennes man Kalle på bas. 
    3. När jag var i Vadstena passade jag på att kapa av ett antal centimetrar av mitt hår. 
    4. Jag gick på födelsedagskalas på Bögatan & åt tårta.
    5. Fil, hallon & hemmagjord müsli.
    6. Kaffe i finaste kopparna från Rice ute på gräsmattan. 
    7. Examensfirande
    8. Erik, Sofia och Erik springer mot scenen på Ullevi
    9 & 10. En helt magisk & fantastisk konsert med världens bästa Håkan Hellström. 
    11. Jag & Erik då ja. 
    12. Jag. Har. Fått. En. iPad. Alltså, åh!
    13. Frukost på mamma & pappas balkong.
    14. I min pallkrage växer det för fullt!

Inga kommentarer: