söndag, november 29, 2015

Brunch på FYN

Veckorna går snabbare än nånsin, måndag blir fredag utan att jag knappt hinner reflektera över det. Kanske är det också därför jag inte har skrivit här på ett tag, dagarna försvinner så fort. Men denna helgen är helgen jag ska stanna upp och bara ha det lugnt och mysigt.
_DSC9823-redigerad
Så igår var jag med Jonna, Sofia och Johanna på FYN och åt brunch. 
_DSC9825-redigerad

_DSC9828-redigerad
Vid satt vid det bästa bordet med en gran bredvid oss. 
_DSC9829-redigerad
Och så pratade vi om livet, om skolan, om examensfester och om jul. När vi gick därifrån sa Jonna att hon fick mycket Sex and the city-feeling över denna träff. Kan inte annat än hålla med. Så himla bra grej det där och borde egentligen ske en gång i veckan, tycker jag,

_DSC9827-redigerad
Ett stort plus var också maten som var mycket god och innehöll det mesta som man vill ha - olika röror, paj, sallad, yoghurt med granola, kaffe, juice och smulpaj! 

















Inga kommentarer: