söndag, november 15, 2015

Middag på Gunnebo

Igår kväll var jag, mamma och pappa + min faster, min kusin och min kusins kille på Gunnebo för att fira pappas födelsedag (ca 5 månader senare) med middag.
_DSC1782
Menyn var hemlig, så vi hade ingen aning om vad vi skulle äta förrän vi fick in varje rätt på bordet. Innan vi började äta kom kocken ut och presenterade vad vi hade framför oss och det allra mesta var från deras köksträdgård och alltså, det var SÅ HIMLA gott.


Här är min gulliga mamma. 


_DSC1775
Här är Johan och min kusin Emelie.

_DSC1780
Pappa som var kvällens födelsedagsbarn (fast då 5 månader i efterskott).

_DSC1774

_DSC1773
Och här är faster Gabriella.

Kvällen var mycket trevlig, maten var som sagt superdupergod och rummet man sitter i mycket mysigt. Och middag som innehöll bland annat jordärtskockspuré, karl johan-svamp, harverot, pumpa, getostcréme och savoykål - får 5/5 av mig.

Inga kommentarer: