onsdag, april 14, 2010

aprilhimlen


Jag tog mig upp idag efter att blivit livrädd när klockan ringde.
Skolan slutade klockan tolv och vi, min älskade Johanna & jag, satte oss med hemsidan.
Som vanligt dök nya problem upp så tillslut var vi tvungna att panikringa Marcus.
Han förklarade från en skidlift i Sälen hur vi skulle göra.
Trots det var det ju självklart några andra fel vi upptäckte.
Jag tror inte jag ska skriva vad som hände, det låter nog lite för dumt.
När vi blivit alldeles för trötta på att sitta vid datorn och
sidan faktiskt hade hamnat på internet fick vi ringa Marcus igen.
Den här gången för att fråga om existerande pizzerior i Vasastan.
Vi gick till ett av hans alternativ där pizzabagarna var minst sagt lite mystiska.
Johanna bad om plastgafflar, men vi fick en enorm plastkasse.
Det var bara att le och tacka.
Bild var det tvunget att bli.
Jag beklagar dock kvalitén, min iPhone är inte den bästa att fotografera med.

Pizzan åt vi i solen vid kanalen.
Helt enkelt, den här dagen har varit helt underbar.

Inga kommentarer: