onsdag, april 07, 2010

Tidsomställning

Jag vill flytta till New York.
Jag vill ta med mig alla er jag tycker så mycket om och flytta dit, till denna underbara stad.

Det blev sommarvärme och träden slog ut.
Vi vandrade gata upp och gata ner, tittade på en påskparad, shoppade, gick på museer, åt hamburgare.
Jag har aldrig haft så ont i fötterna, så jag förstår Johanna
nu.

Forever21 är världens underbaraste affär.
Jag och mamma hängde där ungefär i 6 timmar totalt skulle jag gissa på.
Efter många om och men köpte jag min balklänning där och jag är så nöjd.
Dessutom kom Jonna med mina beställda monkiskor idag, så nu är balen fixad.

Jag blev ledsen när vi skulle åka ifrån min nya favoritstad igår,
men jag måste säga att det är underbart att få träffa mina favoritmänniskor igen.

Jag måste meddela att jag har köpt Twilight-godis.
Mest bara för att få driva med mig själv för Jonna och Johanna.

Bilder kommer!

Inga kommentarer: