fredag, april 09, 2010

Vårväder



Solen skiner och jag sitter inomhus och försöker plugga.
Jag har otroligt tråkigt.
Igår var dock väldigt trevligt, så det får ju liksom kompensera.

Min dag startade med att mamma väckte mig och informerade om att min sänglampa var tänd.
Jag åt frukost samtidigt som jag tittade på Gossip girl, gjorde mig i ordning och åkte till Jonna.
Vi fnissade konstant i några timmar.
Pluggandet som vi skulle ha ägnat åt oss åt blev definitivt lidande.
Klockan blev framåt sju och Johanna ringde på dörren.
Äntligen.
Vi skrattade och var allvarliga kvällen igenom.
Min dag var helt enkelt perfekt.

Ikväll ska vi till Brevik.
Imorgon ska jag jobba och sen ska vi till Linnéa på knytkalas.
På söndag är det middag och bildvisning från New York hos familjen Neikter.

Inga kommentarer: