onsdag, juni 09, 2010

10.17

Idag är det ytterligare en studentdag och turen har kommit till Johanna N och Fredric. Vädret ser inte så lovande ut då regndroppar smattrar mot rutorna och himlen är sådär Göteborgsgrå. Innan jag åker iväg för att se Johanna springa ut från Hulebäcks portar ska jag städa. Det har nämligen nästan aldrig varit mer kaos här hemma, orsakat av mig, förut. Igår var jag på stan och när jag kom hem frågade mamma om shopppingförbudet, jag fått, var upphävt. Jag konstaterade att så var fallet eftersom jag fått med mig ett par jeans, en klänning och en bikini hem. Dessutom har jag nu ett långt svart läderarmband från Pandora.
Nu måste jag skynda mig, vi hörs kanske senare idag och jag kanske visar bilder från dagen. Vi får se hur tiden räcker till. Hej då!

Inga kommentarer: