lördag, juni 05, 2010

4 juni 2010

Igår tog mina fina på LM studenten. Jag och Johanna stod redo i solen vid utspringet med rosor och
kameror i händerna. Människor gick i vägen för oss hela tiden och när det blev dags för NV3A att springa ut slängde vi oss fram för att få några bilder. De glada studenterna hoppade och skrek, för på LM får man inte ha någon utspringslåt. När släkt och vänner hade kramat om de lyckliga följde vi med till deras flak. Jag ville så gärna ta studenten igen. Dagen firades rejält och jag kan lätt säga att jag aldrig har dansat så mycket i mitt liv på en kväll. Men innan studentfesten drog igång hann jag med Jonna, Sofia och Hannas studentmottagningar tack vare att pappa agerade chaufför. När vi till sist lämnade studentfesten på Berså vid fyra och ätit på Mcdonald's började min vandring hemåt. Jag och Jonna skiljdes åt vid Valand och jag såg morgonsolen skina på Lisebergstornet.
Dagen, kvällen och natten var helt enkelt superbra.















Inga kommentarer: