fredag, juni 18, 2010

21.43

Idag har jag avklarat halkan. Jag som hade tänkt att jag skulle vara så nervös att jag skulle darra som ett asplöv hann aldrig börja oroa mig. Med 3 stycken elever och en körskolelärare i bilen åkte vi tillsammans ner till Halmstad. Jag tvingades köra först vilket troligen var tur eftersom jag inte ens hann börja tänka. Till er som har fått för sig, liksom jag fick för mig, är halkan inte läskig eller obehaglig på något sätt. Det var riktigt roligt, jag sladdade och jag gapskrattade.
När jag kom hem stod mamma i köket med ett paket jordgubbar och vi satte oss ute i solen och mumsade. Nu sitter vi framför festföreställningen för Victoria och Daniel och jag kan inte hjälpa att jag tycker att det här stohejet är helt underbart gulligt. Jag funderar på om jag borde dra med mig Johanna upp till Stockholm imorgon.

Stockholm förra året.

Inga kommentarer: