torsdag, mars 08, 2007

intagning

Jag förstår inte hur jag överlevde. Gick (efter ganska lång disskution med Christoffer) till skolan i morse. Hade musik, tänkte att det skulle vara en bra uppvärmning. runt 10.27 tog jag, kalle & Christoffer 5:an mot korsvägen. Där skulle vi byta till Grön Express för att ta oss till intagningsprovet. Vi kommer till Hulebäck 45 innan det börjar. Cue's son är där och vi pratar musik teori. Kl 12.00 kommer en lärare för att hämta oss. Vi ska göra teori prov. (ganska mycket, tackvare kalle) så tappar vi bort läraren och alla "sökande".. så, vi sprang runt och letade efter dem, och letade efter lärare, och ja sen hittade vi en. Han sa att det händer många och att vi inte ska oroa oss. Vi skrattar och undrar hur man kan vara så dumma som vi. Iaf, gehörs delen var så jäkla svår så man blää. Det var sjukt svårt, typ "skriv ner saknade noter i Mozarts blabla" Sen kom mitt uppspel.. Och jag var inte så nervös, men jag skulle inte haft komp.. jag bara lyssnade efter honom och då gör jag onödiga pauser och blabla.. den andra låten gick bra!

De undrade om jag kanske inte skulle ta Hulebäck som första val.. ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, haha vad kul det var. haha xD Men jag gjorde ju världens tabbe där vid busshållplatsen :P