söndag, mars 11, 2007

Så mycket kärlek


Lördag. Melodifestival final hemma hos mig med, Johanna, Magnus & Rikard. Som vanligt är de liksa sega, och skriker man lite så vaknar rikard, men magnus.. Aj aj.. men, det blev ju bra till slut. :) Det blir det alltid, men jag tror tyvärr det har ngt med att jag är tjej.. Så, helt enkelt får vi vara hemma hos Magnus eller något sånt nästa gång :) Iaf, gjorde vi tacos och tittade på melodifestivalen. Mamma & Pappa är på fest och vi var hemma och flummade. Magnus och rikard smsade och tackade, så sött. Och klockan 00.00 ringde jag och johanna och sjöng för magnus, han fyller nu år ch av mig fick han en tröja :) Vet inte hur glad han blev, men jag hoppas på det, och kanske hittar jag något mer.. Annars har han ju mig :) Det borde väl räcka!? haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej. Jag anser att du ska utveckla ditt bloggande genom meditation. eh..