torsdag, mars 15, 2007

överskrifter är blä


Fan. Börja aldrig en mening med en svordom.
Jag vet inte hur länge till jag orkar, seriöst.. det är inte roligt i skolan längre. Nej, att sitta att plugga hemma gör mig inte så mycket längre. Det är klassen. Ständigt detta tjat om allt och alla, hur vissa blir sura, hur vissa hellre bryr sig om sina KILLkompisar än tjej- osv. Jag vet inte, ständigt dessa problem vi har, och jag orkar inte. Magnus åkte idag för att åka skidor, kanske har jag missuppfattat vart de skulle, men jag saknar honom, iaf. Hade konsert idag, och jag insåg först nu att jag aldrig kommer klara Tjeckien utan Sofia, det kommer inte gå.

Imorgon kommer Lucille & Simon hem så, jag ska nog träffa dem en snabbis! Åh!

Åh, blir så besviken på mig själv, HANNA vart ar du vägen hela tiden? Blir ledsen när jag missar vart du tar vägen, så lätt att bara gå utan att tänka, förlåt. Och förlåt för allt, alla.

I svenskan ska vi skriva en text om rädsla/mobbning. Jag ska skriva om rädsla, rädslan för att förlora någon, vi får väls e hur den blir. Men, iaf.. glöm inte bort mig. Glöm inte hur jag är och hur mycket jag tycker om dig.

Inga kommentarer: