måndag, mars 19, 2007

pinsamt


Jag är så pinsam. Jag har kommit fram till att jag, med vissa vänner är konstig, pinsam och inte som dem. Det är ganska läskigt när de tittar på mig och undrar vad jag säger. Och det är då jag undrar vad fan jag har på mig. Imorgon är jag hemma igen, funderar på om jag ska skriva en till svenska dikt, det var roligt.. och på något sätt får jag visa Christina hur jag skriver. För det är just så jag är. Jag tror jag är ganska rädd av mig, liksom.. hur ska jag klara mig på gymnasiet? genom alla år har jag suttit med Jessica på matten, alltid varit med någon. Men hur kommer det bli nu? Kommer jag vara konstig? En sån som låtsas passa in, men inte gör det? Jag kanske är sån, ha svårt att se framåt, bara bakåt. Ska väl sova nu, om inte magnus stör mig. AH, en sovande pappa.


Inga kommentarer: