fredag, mars 16, 2007

nationella prov


skolan.

Dagen började 09.10, vi har nationella prov i engelska. Det börjar med 80 min läsförståelse följt av 30 min rast, och 50 min hörförståelse. Inga andra lektioner före lunch. Däremot efter lunch är det spanska, och jag & hannes har verkligen insett hur riktig spank tristess är, tyvärr. För det är verkligen SÅ tråkigt. Men, men.. sista lektionen kvar och det är Teknik, vi har haft läxa och kära PC brukar göra allt så stort så, varför inte idag? Jo, vi har Håkan! Så, ett ganska flummigt läxförhör + han nästan förstör den nya smart-boarden gör att jag iaf fick alla rätt. (:

Dagen är slut och jag åker till Redbergsplatsen med Jonna, emma, kalle & rickard. Jag ska till stan för att träffa Lucille & simon. Träffar de på Kungsportsplatsen, har inga glasögon så jag ver lite smått förvirrad. Men vi går upp för Avenyn med vinden pinande runt oss och vi kommer till Ewa's paley! (eller hur det stavas) Simon bjuder på muffins och cola, och jag bara älskar dem <3>
Btw, jag gjorde en tävlig på macforum, jag tror jag hade alla rätt, men.. det är ju alltid en jäklans motiverings grej! tyvärr.. :/

Inga kommentarer: