tisdag, mars 13, 2007

Jävla dag


Den här dagen har varit så jävla jobbig. Jag vaknade sur, Jessica var inte i skolan igår och inte idag, blir så konstigt.. Och klassen, jag orkar fan inte längre snart.. Klassen som var det bästa som fanns har bara blivit så jävla tjatig. Och man måste göra allt för att passa in, eller, kanske inte. Men man måste hänga med på allas "roliga" kommentarer, skrik.. JAG ORKAR INTE!

Hanna, Jag har tänkt på dig hela eftermiddagen. Tänk när vi var som taightast, när vi umgicks hela tiden och vi gjorde vandraren. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, och jag vet inte vad vi ska göra. Du vet hur det är när vi frågar om vi ska hitta på något. Och det är så hemskt Hanna, och jag blev lite smått avundsjuk när jag såg att du hade varit med emma på Opera.. jag vill också vara med dig! Haha, Kalle jo.. jag ska fundera på meditation ; )



http://hannaby.bloggspace.se



Inga kommentarer: