tisdag, september 09, 2008

Att vara förkyld är rätt ovärt

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det nu. Det borde vara förbjudet att börja 08.00. 
Spanska. Engelska. Vi pratade med läraren och det gick förvånansvärt bra. Jag tror faktiskt det kommer kännas lugnt att gå dit nu t.o.m. Historia. Lunch. Johanna fick sin pastasallad värmd av en bambagubbe. Ytterst roligt. Dock tyckte hon inte om den ändå. Typiskt Johanna. Religion. Älska vår lärare. Utförsäljning på Myrorna Backaplan. Jag tänkte köpa ett par byxor, men det blev inte så. Jag är trött hela dagen och kommer hem för att laga lite mat och se på tv. Frans ringer och vi pratar om konstiga saker. Som vanligt. Matdags. Jag fixar lite och ringer Frans. Han berättar om hur elak han var när han var liten. Kanske mest för att jag också har gjort det. Tillsammans kommer vi på världens idé. 
Vi ska åka till Rörö. Allihopa. Han tar med sig saft och det är ju rätt fett liksom. Jag hoppas på vecka 40. Vad tror ni? 
Imorgon ska vi springa vid Mossen. Hur roligt är det? Inte alls. 
Jag är förkyld, borde sova men gör annat dumt. Rätt ovärt.

Inga kommentarer: