lördag, juni 20, 2009

mamma


När jag var liten låg jag i min säng och mamma eller pappa låg bredvid för att läsa en saga för mig. Jag tittade upp i lampan vid sängkanten för att se alla saker flyga omkring i luften. Jag visste inte att jag försökte fånga damm. För jag försökte fånga allt som flög omkring i luften. Nu vet jag att jag försöker fånga damm och jag fortsätter.

Nu har mamma åkt för att vara borta i två veckor. Vi stod i hallen och grät innan hon gick. Hon sa att jag måste ta körkort snart. Jag saknar dig redan, mamma.

Igår var det midsommar och det var riktigt trevligt och nu har mina föräldrar minsann träffat Oscars pappa Johan.
Snart åker jag till Jonna och vi ska prata om vad vi ska göra i Frankrike. Eller något annat trevligt.


1 kommentar:

Oscar sa...

Midsommar var väldigt mysigt! Det ska bli kul om ett tag när alla våra päron träffas på middag. <3