måndag, maj 10, 2010

22.10

Nu har studentkaoset startat hemma hos mig.
Igår bakade jag och mamma pizzamuffins/bullar under i princip hela dagen, vilket gjorde naturkunskapen lidande. Idag vid middagen skulle vi definitivt gå igenom vad vi ska ha på buffén på min stora dag. Naturkunskapen blev alltså lidande återigen.
Jag konstaterade att om mina föräldrar inte hade fått mig till att älska musslor i vin och bläckfisk när jag var 6 år hade det här inte blivit så jobbigt. De höll med. Dock har pappa konstaterat att vi ska köpa tapenade och inte göra den själva. Kors i taket säger jag.
Om 5 dagar ska vi på bal. Om 12 skoldagar tar vi studenten.
Idag har jag laddat ner Words with friends och därför spelat alfapet från och till under hela dagen. Om du har en iPhone så ladda ner det.



Inga kommentarer: