lördag, maj 08, 2010

fredag

Det var fredag och jag trodde att det var lördag. Jag åkte till frisören och klippte mig. Det blev inget nytt och därför ser det inte heller ut som att jag ens har klippt mig. Förutom luggen som är kortare då, då. Klockan två blev det dags att träffa mina kusiner som jag inte har träffat på mer än 5 år. Det var jättetrevligt och jag hoppas verkligen att det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses. Danielle blev suddig på varje bild, men hon är skitcool ändå.
Jag mötte mamma i stan och vi inhandlade en underklänning till studentklänningen och en spets till balklänningen. Nu känns allt mycket bättre faktiskt.
Vi åkte hem och pappa frågade genast hur det hade gått på stan. Han har aldrig varit så intresserad av mina kläder som nu, jag undrar faktiskt lite vad som har hänt. Det är roligt, så det gör ju faktiskt ingenting. Speciellt om han får lust att betala.
19.11 tog jag spårvagnen mot Jonna. Utanför huset träffade jag Johanna och Andreas. Kvällen spenerades sen med mat, 90-tals musik och massa prat.


Anna var där och var supersöt.
Alla har iPhone. Typ. Nördiga är vi i vilket fall.

Inga kommentarer: