måndag, maj 31, 2010

9.34


Jag vaknade alldeles för tidigt idag. Jag satte klockan på 10, men ändå vaknar jag innan 9. Så nu sitter jag i min Spice girls- tröja i sängen och leker med det nya iPhoto. Dock insåg jag efter ca 5 minuter att jag har inte Photoshop på den här datorn än. Jag trodde faktiskt inte att jag var beroende av det programmet, men nu har jag insett motsatsen. Frågan är bara om jag ska ringa Marcus eller pappa om detta problem.
Igår var det sista föreställningen av Mästersångarna på Operan och jag jobbade bara under halva, vilken nog var bra för min hals och mitt huvud. Jag är sjuk efter studenten som så många andra. Men som sagt, det var det verkligen värt.
Idag ska jag ner till stan och fixa lite grejer, träffa Jonna, åka till Marcus skola och äta glass, han ska fixa Spore åt mig och sen ska vi ha filmkväll. Kameran ska med.

Inga kommentarer: