onsdag, maj 26, 2010

Onsdag. LMs bal och 2 dagar till studenten.

Jag förbereder inför studenten. Jag och Johanna fixade små ärenden under förmiddagen och efter en snabb lunch köpte jag ett par trosor och en bh som passar superbra till studentklänningen. Jag såg studenter åka förbi på stan och de såg otroligt löjliga ut. Hoppas verkligen inte vi gör det. Dessutom hoppas jag att vi ens får någon musik på flaket.
Jag åkte ner till Operan för att titta på Jonna och alla LM-treor innan de skulle hoppa på bussarna till Marstrand. På spårvagnen på väg till stan pirrade det i hela kroppen. Om två dagar tar jag studenten. Alla LMare var hur fina som helst och jag tog massor av bilder på Jonna. Gud vad jag längtar tillbaks till vår bal. Titta bara hur fina alla är.

Världens finaste Jonna.
Jonna & Anton

Sarah & Johanna





Inga kommentarer: