måndag, juli 19, 2010

21.15

Lördagkväll tillbringade jag, Marcus, Issa och Fredrik på Liseberg. Jag har börjat hänga där en del har jag märkt, men det är ju verkligen himla mysigt. Vi åkte höjdskräcken och jag dog lite grann, men det gick oväntat bra ändå. Liseberg stängde och Marcus tog min cykel hem till sig och jag tog vagnen till mig.
Igår packade vi in oss i bilen tillsammans med mamma och pappa och åkte till Rörö. Dagen var helt underbar. Vi solade, somnade hand i hand på en klippa, jag badade för första gången i sommar, vi spelade krocket, jag läste körkortsteori och vi hade helt enkelt det himla mysigt. Vi åkte hem med min moster och hennes man från min favoritställe och vi köpte godis på vägen. Vi kom hem till mig, packade ner mat och åkte sen hem till Marcus. När vi ätit, tittat lite på Ondskan blev det dags att krypa ner i sängen. Det finns verkligen inget mysigare än att krypa ner bredvid min finaste pojk.








MarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcusMarcus
MarcusMarcusMarcusM