tisdag, oktober 12, 2010

101011

Igår hade jag och mamma en ganska deppig dag båda två, men vi gick ut i höstsolen och tog en liten promenad och det kändes faktiskt lite bättre. Dagen fortsatte med att pappa dök upp från Tanzania med små presenter, där ibland en afrikansk klänning till mig, jag rensade min garderob och förberedde en flytt av mina sommarklänningar till vinden. När klockan började närma sig sex blev det dags att samla ihop mig, ta spårvagnen mot Bergakungen och möta min älskade Johanna. Vi gick på bio och såg Tusen gånger starkare.
När vi lämnat bion ville vi inte riktigt lämna varandra, så vi satte oss på Fröken Ohlsson, tog varsin macka och pratade om allt. När jag tog vagnen hem hoppade Marcus på och vi hade Berlin-bildvisning med mina föräldrar.
Dagen blev väldigt bra tillslut.






Inga kommentarer: