lördag, oktober 23, 2010

19.37

I torsdags var en superbra dag. Jag vaknade bredvid Marcus, träffade bästisJohanna i Hjuvik och som vanligt höll bussen på att rasera när jag åkte dit. När jag väl lyckades ta mig in till stan igen blev det dags att träffa Selma och Linda. På onsdag åker nämligen Linda till Austrailen och tänker vara borta i ett halvår, så himla taskigt. Så helt enkelt fick vi ju liksom ta en hejdå-fika och krama om henne.

Igår gick jag och Marcus helt spontant på The Social Network och jag måste säga att den var verkligen bättre än förväntat och trots att Mark Zuckerberg anser att mycket lite stämmer i den, tycker jag absolut att man ska se den. Framförallt om man som jag, inte ens har tänkt på människorna bakom facebook. När vi sett klart filmen, tagit min (andra kaffe nånsin) med hasselnötsmak och två sockerbitar åkte jag till jobbet och Sunset Boulevard.

Inga kommentarer: