måndag, oktober 11, 2010

Tänkte att jag till sist skulle visa vad jag faktiskt köpte i Berlin.

Jag kunde inte låta bli att köpa denna superfina kuvertväska/axelremssväska från H&M. Den försvann ju så fort ifrån Sverige.
Supersöta, men otroligt kort kjolen med hjärtan på.




En väska som inte alls ville fastna på bild.
En jättemysig tjocktröja.
Mitt absoluta favoritinköp under resan. En rosettring från den supersöta affären precis vid Check Point Charlie.

Mitt minne och souvenir från vår vistelse i Berlin fick bli en berlock föreställande Brandenburger Tor.

Vi hittade en såndär konstig affär, som man aldrig hittar i Sverige, som säljer allt möjligt för nästan ingenting, som är jätterolig just därför. Så helt enkelt hängde vi där ett antal gånger och tillslut lärde vi oss att den hette Dm.

Inga kommentarer: